Program Google AdSense je určen pro obsahové stránky. V tomto druhém dílu úvodu do AdSense vysvětlím, co to znamená.
Ještě než svoje stránky začnete do AdSense přihlašovat, je dobré vědět, zda to má vůbec cenu. Jakmile přihlásíte stránku, někdo z editačního týmu v Google se na stránku podívá a dá vám vědět, zda vyhovuje.
Možná by bylo jednodušší vyjmenovat, co všechno na stránkách vhodných pro AdSense být nesmí, ale zkusím to z druhé strany -- popisem ideální stránky.
Takže to je pozitivní stránka věci. Přehled negativních podmínek je delší:
Celá pravidla programu AdSense se dají najít na stránce Google (odkaz odstraněn, stále to mění).
Proč je potřeba, aby byl web dobře zaindexovaný v Google, je doufám jasné. Google na stránky cílí reklamy podle klíčových slov ze svého indexu. Z toho ale vyplývá, že AdSense nemusí být moc vhodné pro zpravodajské servery, na které chodí návštěvníci průměrně rychleji než Googlebot. Google má pro tyto případy sice speciálního robota Mediapartners-Google, ale nevím, jak moc to stíhá.
Publikováno 14. září 2004, aktualizováno 7. 12. 2006
Článek je původně z weblogu
Jak psát web píše Yuhů, Dušan Janovský. Kontakt.