úvod do českého SEM
Pojem Search Engine Marketing se často překládá jako marketing ve vyhledávačích (search engine = angl. vyhledávací stroj). Zkracuje se do tvaru SEM.
Následující texty vám pomohou:
Úvod do Search Engine Marketingu -- SEM je jeden z možných způsobů propagace vlastního webu, aby se na něj dostali lidi. SEM si můžete představit zejména jako výhodný nákup placených odkazů ve vyhledávačích.
Příklad SEM kampaně -- na příkladu menší cestovky popisuji průběh zadávání kampaní do vyhledávačů.
SEM pro české stránky -- jaké jsou obecné možnosti nákupu odkazů na českých vyhledávačích
SEM na Seznam -- produkty na Seznamu mají největší reklamní zásah. Nejdůležitější pro SEM je Sklik. Většina ostatních zajímavých produktů je ovšem na Seznamu dlouhodobě vyprodaná.
SEM na Google AdWords -- moc fajn systém, velmi laciný, velmi výhodný, s dobrým reklamním zásahem. Patří mu budoucnost, pokud mohu soudit.
SEM na Centrum -- namísto předražených sponzorovaných odkazů doporučuji věnovat pozornost systému ADFox. Má ale malý zásah a vysoké ceny.
SEM na eTarget -- relativně malý reklamní zásah, vysoké minimální ceny.
Další možnosti nákupu textové reklamy -- kontextové reklamy a partnerské systémy
Vztah SEO a SEM -- někdo říká, že SEO patří pod SEM, někdo opačně. Co se vyplatí víc -- SEO nebo SEM?
Jak psát web píše Yuhů, Dušan Janovský. Kontakt.