SEO

Zázračný html tag -- tag title. Kdo nemá dobře udělané titulky, jako kdyby nebyl.

Doména pro SEO -- ani ne tak o tom, jak doménu vybrat, spíš probírám výhody a nevýhody různých přístupů.

Optimální tvar URL -- zjistíte, na čem všem vůbec nezáleží

Jak se vyhledávače staví k přesměrování -- rank počítají pro stránku, která je cílem přesměrování

Duplicity a podobnosti -- to jsou dvě různé věci

Přirozené duplicity a kanonizace -- vždycky je dobré odkazovat jenom na jednu verzi URL

Jak zjistit míru zaindexování -- operátorem site: ve vyhledávačích

Kdo odkazuje moji stránku -- operátorem link:, přes webmaster tools nebo analýzou statistik a logů

Ranky -- nějaký teoretický základ

Jaké jsou důležité české vyhledávače -- Seznam a Google, jinak vlastně nikdo

O co jde v SEO -- návštěvnost -- cílem SEO je kvalitní návštěvnost.

Podvodné optimalizační techniky -- co se nesmí, aby nebylo hůř než je.

Typologie vyhledávaných dotazů -- informační, transakční a navigační dotazy

Sitemap - jak robotovi říct, co na webu stojí za crawlování

Odkazy

Odkazy na zdroje optimalizace pro vyhledávače

Z weblogu

Badrank -- o ranku, který funguje opačně než PageRank

Google doporučuje dynamické adresy -- není vždy nutné snažit se o statické adresy

Co je index a co databáze

Podle čeho řadilo Centrum, když ještě používalo Morfeo jako svůj vyhledávací stroj. Zajímavý příklad, jak mohou být mocné nástroje uvnitř jednoduché.

Starší články

Robots.txt - zakázání přístupu robotům

Vyhledávače, jak fungují

O Google

O Google: algoritmy, vlastnosti Google, jak optimalizovat

Google PageRank, vysvětlení a odpovědi

Google parametry v URL

Do Google za 40 hodin

Yahoo

Postřehy z hledání na Yahoo

Technologie SEO

Přesměrování stránky, různé možnosti

Mod_rewrite - návod

Katalogy

 

Reklama

www.webhosting-c4.cz, extra rychlý SSD webhosting s doménou v ceně
o tvorbě, údržbě a zlepšování internetových stránek

Návody HTML CSS JavaScript Články Ostatní

Články Katalog zdrojů SEM SEO

Jak psát web píše Yuhů, Dušan Janovský. Kontakt.